maanantai 12. joulukuuta 2016

I've been in love. It's painful, pointless and overrated


Jos mulla olisi ase.. niin nyt olisi hyvin paljon sellainen hetki kun sille tulisi käyttöä. Ekana ampuisin koko mun suuni pois maailmankartalta tai vaihtoehtoisesti vaihtaisin ammukset ibuprofeeniin. En saa nukuttua, koska hampaat tippuu suusta ja veri vuotaa. Sattuu niin paljon, että ottaisin mieluummin puoli vuotta kestävät menkat kuin tämän. Ikenet ei näytä enää mitenkään normaaleilta ja ainoa ruoka jota pystyn edes ajattelemaan on hernekeitto. Onneksi hernekeitto on edes hyvää.

Olen kokenut samanlaisen kivun ennenkin ja niiden hoitojen jälkeen koko hammas irtosi. Tällä hetkellä tosin tuntuu että ne ovat etuhampaat, jotka tästä suusta lähtevät kävelemään. Eipähän tarvitsisi hymyillä enää. Toisaalta kun koko suu on turvonnut ja tulessa niin mun puolesta jokainen hammas saa pakata matkalaukkunsa ja lähteä pois mun elämästäni. Ei tuu ikävä. Olispa kello jo kahdeksan.

Tällä hetkellä vihaan mun elämää.
Ei.
Vihaan mun hampaita.
Oon aina vihannut ja näköjään meistä ei oo ikinä tulossa kavereita.

Oikein kivasti alkaa tämäkin viikko, vi ses.

1 kommentti:

We're all going to die, all of us, what a circus?