tiistai 8. maaliskuuta 2016

We have a problem. And when I say problem, I mean global crisis


Olin viikonlopun pohjanmaalla. Ja vaikka tuntuukin että se meni ihan sumussa, olen kuin uudestisyntynyt. Tai ehkä se on tämä maaliskuu. Kuka tietää.

Uuden kuukauden myötä on hyvä aina aloittaa uusi elämä. Tammikuun alun positiivisuus valui jossain vaiheessa sakeana viemäristä alas, mutta nyt musta tuntuu että vesi on taas kirkasta. Ainoa ärsyttävä asia tällä hetkellä on työmatkan pituus. Olisi niin kiva lukea kirjaa kaikki bussimatkat, mutta hyvä kun ehtii sivua kääntämään niin on jo perillä. Tiedättekö, mä oon niitä ihmisiä jotka voisivat istua bussisssa tuntikausia tuijottamassa ikkunasta ulos ilman että se tuntuisi missään. Harmi vain että asun niin lähellä kaikkea, ettei siihen ikkunaan oikein ehdi edes kajota.

6 kommenttia:

  1. Wau miten ihania kuvia! Sun blogia voisi jääädä seuraamaan :)

    http://sinaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mä ymmärrän tän bussijutun. Paitsi tammikuisella Panaman reissulla. 12 tuntia oli jo liikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että joku ymmärtää! Voi olla että mäkin pitäisin sitä 12 tuntia vähän turhankin pitkänä aikana.... olen vissiin kerran kokenut sen kun käytiin lapissa luokkaretkellä. viisi tuntia kuitenkin menee ihan kevyesti!

      Poista
  3. Mä en ees tiedä mitä mä sanoisin näistä kuvista, koska nää on vaan jotenkin ihan törkeen upeita, niin kuin kaikki muutkin kuvat sun blogissa! Sulla on aivan tosi kuvauksellisen näköiset kasvot, damn ku pääsis joskus kuvailee sun kans, vois tulla ihan mielenkiintosta settiä. Ja hei, kirsikkana kakun päälle vielä: sä kirjotatkin vielä niin tosi kivasti, mä en kestä.

    http://writtenbyneea.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis apua, olen nyt aivan sanaton. Kiitos ihan tuhannesti! Teit tästä keskiviikosta nyt vielä kymmenentuhattakertaa paremman, hih <3

      Poista

We're all going to die, all of us, what a circus?